×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار سیمرغ در گفت و گو با خبرنگاران افزود که به تشخیص کارشناسان پل تخریب قبلی به طور کلی تخریب شده و از اردیبهشت ماه امسال با تامین اعتبار عملیات اجرایی پل جدید آغاز شد که هم اکنون عرشه و شمع آن ساخته شده است.

وی هزینه ساخت این پل را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که این اعتبار در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و در نشستی که با مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل بنیاد مسکن برگزار شد بنا است تا این پل در سه ماه آینده به بهره بردرای برسد.

فرماندار سیمرغ همچنین از آسفالت فاز نخست محور سیمرغ به بهنمیر به طول حدود سه کیلومتر در چهار باند خبر داد و گفت که ۲ کیلومتر دیگر از مسیر محور سیمرغ به بهنمیر در حال آسفالت است که تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود : لاین غربی ابتدای شهر کیاکلا تا ابتدای شهر بهنمیر هم در حال زیرسازی است و برای این طرح ۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب در نظر گرفته شده است.

حبیب نژاد با بیان اینکه آسفالت بخشی از محور بهنمیر، جویبار و قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شده است ، گفت : با ردیف اعتباری چهار بانده شدن محور بهنمیر به سمت بابلسر هم آغاز خواهد شد.

وی افزود : در گذشته اهالی روستاهای برج خیل ، رکن کلا و ملاکلا به دلیل نبود راه دسترسی مناسب به شهر با مشکل مواجه بودند ، ولی باتوجه به اینکه تعریض ، بازگشایی و بهسازی این روستاها انجام شده ما هم امسال از محل اعتبارات شهرستانی برای آسفالت این روستاها تامین اعتبار گرفته ایم که بزودی کار در اختیار راه و شهرسازی قرار می گیرد.

حبیب نژاد در خصوص طرح مسکن ملی در سطح شهرستان سیمرغ هم گفت : باتوجه به اینکه سهم این شهرستان ۳۰ واحد مسکونی است اما تاکنون ۵۵ نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند و برخی از افراد هم در حال ثبت نام هستند.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید هشت مدرسه و یک سالن ورزشی در این شهرستان ساخته شد، ادامه داد: هم اکنون ۶ مدرسه در حال ساخت است که کمتر از سه ماه ساخت آنان آغاز شده است.

فرماندار سیمرغ اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این مدارس را حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false