×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال در دهه فجر در شهرستان سیمرغ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه بیشترین سهم پروژه های افتتاحی مربوط به کشاورزی با اعتبار ۱۸هزار میلیون ریال در قالب چهار پروژه است افزود: بهره برداری از پروژه تعریض و بهسازی محور سیمرغ به جویبار با اعتبار ۴۵هزار میلیون ریال ، افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی روستای رکن کلا با اعتبار ۸ هزار میلیون ریال از جمله پروژه های عمرانی هستند.

حبیب نژاد روشن با اشاره به جذب صد در صدی اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان سیمرغ بیان کرد: در بخش طرح های اقتصادی و اشتغالزایی نیز بهره برداری از یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای را خواهیم داشت، همچنین در این مدت بهره برداری از طرح یک واحد دامداری ۱۰۰ رأسی را نیز خواهیم داشت.

وی به برنامه های فرهنگی این ایام نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها، نواختن زنگ انقلاب را از مهترین برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر در شهرستان سیمرغ خواهد بود.

فرماندار سیمرغ با اشاره به عدم وجود ساختمان مناسب برای استقرار ادارات در این شهرستان تازه تأسیس گفت : در دهه فجر سال جاری افتتاح ساختمان امور توزیع برق شهرستان را خواهیم داشت و یکی از مشکلاتی که همواره با آن مواجه هستیم کمبود فضای اداری در شهرستان است و در همین راستا پروژه مجتمع اداری شهرستان را آغاز کردیم و بنا داریم تا آینده ای نزدیک و پس از تکمیل این پروژه ۵ واحد اداری را در آن مستقر کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false