×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مجتبی حبیب نژاد فرماندار سیمرغ شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران تعداد پروژه های قابل افتتاح شهرستان سیمرغ در هفته دولت را ۱۷ پروژه اعلام کرد و گفت: غالب این پروژه ها در حوزه برق با سه پروژه با اعتبار ۲۱۳میلیون تومان است.

فرماندار سیمرغ گفت: همزمان با هفته دولت از ۱۷پروژه عمرانی سیمرغ با اعتبار ۱۲میلیارد ۵۹۷میلیون تومان افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

وی افزود : اداره راه و شهرسازی با بیش از ۴۵۰۰۰میلیون ریال دارای بیشترین اعتبار پروژه افتتاحی است.

فرماندار سیمرغ تصریح کرد: از این تعداد پروژه شش پروژه در بخش مرکزی ،چهار پروژه در بخش تالارپی و هفت پروژه در سطح شهر کیاکلا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حبیب نژاد در ادامه از کلنگ زنی یک پروژه در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۳۰میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

وی همچنین در ادامه اعتبارات شهرستان سیمرغ در سال ۹۷ از محل کلیه منابع اعتباری را مبلغ ۲۰میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تعداد کل پروژه های شهرستان سیمرغ در سال ۹۷ حدود ۱۲۰پروژه در قالب ۲۲فصل و برنامه بوده که به ۲۹دستگاه اجرایی واگذار شد.

حبیب نژاد همچنین اهم پروژه های اجرا شده و در دست اقدام شهرستان را تعریض و چهار خطه نمودن محور سیمرغ_بهنمیر ،احداث ساختمان سایت اداری ،اجرای روکش آسفالت محور کیاکلا_بهنمیر،تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری ،لایروبی رودخانه‌تالار و لایروبی آببندان ها دانست.

وی در پایان احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان ،توسعه و احداث زیرساخت‌های شهری و روستایی در حوزه برق ،توسعه شبکه و زیرساخت های آبفا شهری و احداث مرکز ۱۱۵ و غیره را از دیگر پروژه های اجراشده و در دست اقدام شهرستان سیمرغ برشمرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false