×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه گشت‌های مشترک بازار جهت حفظ ثبات قیمت‌ها در حال انجام است ، اظهار کرد: با برهم زنندگان نظم بازار و سواستفاده‌کنندگان از وضعیت موجود برخود جدی خواهد شد. ‎

فرماندار ساری با اشاره بر لزوم مشارکت اصناف و اتحادیه‌ها در نظارت و کنترل بازار در جهت حفظ ثبات قیمت‌ها ، گفت: با برهم زنندگان نظم بازار و سواستفاده‌کنندگان از وضعیت موجود برخود جدی می‌شود. ‎

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات لازم جهت مقابله با آن ، افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی از اقلام مانند مواد شوینده ، ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی ، نظارت ویژه بر بازار در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره بر لزوم مشارکت اصناف و اتحادیه‌ها در نظارت و کنترل بازار ، خاطرنشان کرد: اگر اصناف در حوزه‌های تصمیم‌سازی ، تصمیم‌گیری ، نظارت و کنترل بازار حضور داشته باشند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

رضایی با بیان اینکه نگرانی بابت بازار و اقلام اساسی در روزهای منتهی سال و شب عید وجود ندارد ، تاکید کرد: طرح نظارت بر بازار شب عید به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ، کم فروشی و گران فروشی اجرایی می‌شود.

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: از شنبه ۱۰ اسفند، بازرسی‌ها از بازار شب عید تشدید می‌شود.

به گفته وی ، بازرسی و نظارت بر بازار شب عید با انسجام و مشارکت تمامی دستگاه‌های متولی تا نیمه فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false