×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : محمد تقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل  در تمهیدات لازم جهت آمادگی دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تمام تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: نهادهای خدمات‌رسان در شهرستان بابل با استفاده از ظرفیت‌های خود خدمات لازم را به منظور بازگشایی مدارس انجام داده و آمادگی‌های لازم را برای حضور دانش‌آموزان سر کلاس‌های درس به دست آورده‌اند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان باید تمهیدات لازم برای توسعه فضاهای آموزشی در بابل ایجاد شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و لازم است تا با فراهم کردن امکانات آموزشی بیشتر آنان را برای آینده آماده کرده و مسیر فراگیری علم و دانش را برایشان فراهم کنیم.

عباسپور با تأکید بر اینکه با توجه به آمار موجود در سال تحصیلی جدید بیش از ۸۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان وارد مدارس می‌شوند، افزود: شهرستان بابل یکی از شهرستان‌هایی است که دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز را داراست و با توجه به آمار باید تعداد کلاس‌های درس را در بابل با توسعه بیشتر همراه کنیم.

وی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار مسؤولان در مدارس قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز نهادینه و با بیان واقعیات دوران دفاع مقدس، نوجوانان و جوانان را با این مهم مأنوس کنیم.

عباسپور با تأکید بر اینکه ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری را داشتیم که از پشت میز مدرسه بلند شدند و به میدان جنگ رفتند، افزود: نوجوانان و جوانان آن زمان فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی درک کرده بودند و برای دفاع از مرزهای کشور و آرمان‌های انقلاب با دشمنان به مبارزه پرداختند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false