×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید علی اسد فرماندار بابلسر افزود : فرهنگ نریختن زباله در طبیعت باید به طورگسترده و با مشاکرت تمامی شهروندان و مردم اجرایی شود و اگر یک عده ای تنها بخواهند در قالب دوستداران محیط زیست به این اصل اعتقاد داشته باشند چندان نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

فرماندار بابلسر گفت : نریختن زباله در طبیعت نیازمند مشارکت مردمی است و با یک عزم ملی می توانیم به طور کامل به این مشکل پایان دهیم.

وی اظهار داشت: به طور معمول هر ساله در ایام نوروز و فصل تابستان در شهرهای مسافرخیز همانند بابلسر با نصب بنر و توزیع بروشور های مختلف سعی می شود مردم را تشویق به نریختن زباله به طبیعت کنند اما این اقدامات زمانی نتیجه خواهد داد که مردم خودشان احساس مسئولیت کنند و به این باور برسند که این طبیعت از آن خودشان است و باید در حفظ آن تلاش کنند.

فرماندار بابلسر افزود : تنها راهی که ما می توانیم به صورت ریشه ای این مسئله را حل کنیم آموزش علمی از مدارس است تا تمام دانش آموزان بیاموزند که اگر حافظ محیط زیست و منابع طبیعی خود نباشند و با ریختن زباله در مسیر تخریب این نعمت های الهی گام بردارند چه مضرات زیادی برای خود آنان و مردم دیگر در پی خواهد داشت .

وی ضمن قدردانی از اقدام خبرگزاری جمهوری اسلامی که در ایام نوروز برای حفظ محیط زیست پویش نه به ریختن زباله را شکل داد ، گفت : نقش رسانه ها در آگاهی بخشی مردم در تمامی زمینه ها به خصوص حفظ محیط زیست بسیار برجسته است و امیدواریم همه بتوانند با آموزش و فرهنگ سازی این در حفظ محیط زیست کشورخودمان تلاش کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false