×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : حسین نیازآذری عضوهیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اهمیت جنگل‌ها و لزوم حمایت از آن حفظ و احیا جنگل‌ها را ضامن سلامت نسل آینده برشمرد و اظهار داشت: اکوسیستم جنگل‌ها بیش از گذشته مورد توجه واقع شود چرا که جنگل‌ها یکی از ارکان توسعه پایدار کشورها است.

نیازآذری  اظهار کرد: جنگل‌کاری و حفظ منابع طبیعی باید به فرهنگ دائمی در جامعه تبدیل شود و در حد یک مناسبت تقویمی متوقف نشود.

وی با اشاره به اهمیت جنگل‌ها و لزوم حمایت از آن و احیا جنگل‌ها را ضامن سلامت نسل آینده برشمرد و افزود: تمامی سازمان‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها بحث کاشت و نگهداری گونه‌های مختلف درخت که سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه باشند را جدی گیرند.

نیازآذری تعادل بین بهره‌برداری از منابع طبیعی و حفظ آن را مهم دانست و افزود: همراه با ساخت‌وساز ابنیه‌های مختلف که نیاز جامعه است باید به فکر تأمین و جبران اراضی و منابع طبیعی هم بود.

وی در پایان با قدردانی از فعالان اجتماعی دوستدار طبیعت از آنان خواستار شد تا در دفاع از محیط‌زیست و منابع طبیعی از طریق فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی و اجرای طرح‌های آینده گرایانه نقش مؤثری ایفا کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false