×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، همزمان با آخرین روز از هفته دولت طرح ارتقاء هتلینگ سه بیمارستان مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران امروز چهارشنبه با حضور استاندار مازندران و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

ربیع فلاح استاندار مازندران در این مراسم که در محل بیمارستان حکمت ساری برگزار شد طرح تحول سلامت را از موفقیت های ملموس و رضایت بخش دولت تدبیر امید نام برد و گفت: در چهار سال گذشته شش هزار میلیارد ریال در بخش زیر بنایی و زیرساخت های بهداشت و درمان و چهار هزار میلیارد ریال در بخش خدمات بهداشت و درمان استان سرمایه گذاری شده است.

وی اجرای طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان ها را توجه به مطالبات عمومی مردم از سوی دولت دانست و بیان داشت: امروز علاوه بر اینکه خدمات مطلوبی به بیماران ارائه می شود ، همراهان بیماران نیز از خدمات رفاهی بهره مند می شوند.

استاندار مازندران به خدمات شایسته سازمان تامین اجتماعی در چهار سال گذشته به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این سازمان برخلاف سال های قبل از ۹۲ ، بدون حاشیه و با همه مشکلات خدمت ارائه کرده ا و در مسیر صحیح قرار گرفته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۸۵شهید کارمند مازندران ، گفت: دولت یازدهم قدر ملت خود را به خوبی دانست و در ادامه فعالیت خود در دوره دوازدهم نیز مطالبات مردم را پاسخگو خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false