×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سید حامد بیکایی شهردار کیاکلا در گفت و گو با خبرنگاران نسبت احتمال ریزش و تخریب واحد های مسکونی که دچار خسارت سیل شده اند هشدار داد و گفت : با توجه به فرسودگی این واحد ها ، خطر ریزش این واحدها زیاد است.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه کارشناسان فنی شهرداری واحد های مسکونی خطر ریزش را شناسایی و اطلاع رسانی کرده اند ، ادامه داد: امیدواریم شهروندان نسبت به این موضوع توجه جدی کنند ، چراکه هر گونه بی توجهی ممکن است معضل جدی را بوجود بیاورد.

وی گفت : شهروندان سیل زده باید نسبت به وضعیت فعلی ساختمان های فرسوده حساس تر باشند ، آب به پایه های این واحد نفوذ کرده و احتمال ریزش را زیاد کرده است.

شهردار کیاکلا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر کیاکلا از همکاری و مساعدت شهرداران شهرهای اطراف از جمله بابل ، بابلسر ، قائمشهر ، سرخرود قدر دانی کرد و گفت: علاوه بر نیروهای مردمی و بسیجی ، تیم های امدادی هلال احمر ، آتش نشانی ها ، نیروی انتظامی و اورژانس به طور شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

بارش شدید باران اوایل هفته جاری سبب شد تا شهرها و روستاهای پائین دست مناطق مرکزی و شرق مازندران در مسیر غرقابی قرار بگیرند.
از آنجایی شهرستان سیمرغ به لحاظ جغرافیایی در پایین دست و در واقع به صورت چاله مانند است ، سیلاب و طغیان رودخانه تلار که از وسط شهر کیاکلا عبور می کند سبب آبگرفتگی بیشتر این منطقه شده است.
شهرستان سیمرغ دارای یک شهر کیاکلا و دو بخش مرکزی با ۹ روستا و بخش تالارپی با ۱۵ روستا است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false