×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس سید حامد بیکایی شهردار کیاکلا در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب که امام راحل با اعتماد به مردم انقلاب را به پیروزی رساند گفت : نقش بی‌بدیل و تاریخی امام در سخت‌ترین شرایط روزگار به تکلیف الهی خود عمل کرد.

شهردار کیاکلا گفت : امام راحل هیچ هراسی از زندان، تبعید و فشار حکومت دیکتاتور نداشت و راه خود را تا رسیدن به نتیجه دنبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعتماد و ایمانی که به مردم داشت، نهضت آزادی خواهانه، عدالت‌طلبانه و دین‌مدارانه را به نتیجه رساند و اسلام ناب محمدی (ص) را در ایران پیروز کرد.

بیکایی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی هزینه داشت و مردم به همراهی امام هزینه این انقلاب را پرداختن گف: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان را به خود خیره ساخت .

شهردار کیاکلا با اعلام این که دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست، بیان کرد: کمترین ثمره این انقلاب، گسترش فصلی نو در تاریخ معاصر است و ما در مقابل این انقلاب مسوولیم و این مسوولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم .

بیکایی عنوان کرد: شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش‌های اسلامی، حضور فعال زنان در انقلاب و بالارفتن منزلت زن در ایفای نقش سیاسی و طرح مساله استکبارستیزی در سطح بین‌المللی و احیای فریضه جهاد  از مهمترین نتایج انقلاب بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false