×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از شهرستان نوشهر ، دکتر سورنا ستاریمعاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جریان سفر یک روزه خود به استان مازندران از مراکز رشد شهرستان های نوشهر و تنکابن بازدید و از نزدیک با چالش ها و مسائل استارت آپ ها و واحدهای فناور و نوآور غرب استان آشنا شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری قرار است از ۱۰ شرکت دانش بنیان در شهرهای نوشهر و چالوس بازدید کند.

دکتر ستاری علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری مازندران در شهرستان تنکابن از فاز اول طرح تولید انبوه قزل آلای رنگین کمان عاری از بیماری زایی خاص (spf) و هفت شرکت فناور در شهرستان تنکابن بازدید خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین قرار است از شرکت تولید کننده پودر استخوان بی بافت نواطب مرزن اباد چالوس بازدید کند.

مرکز رشد شهرستان نوشهر به عنوان نخستین مرکز در غرب مازندران به همت دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) سال ۹۳ در این شهرستان افتتاح شد.

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تنکابن هم در سال ۹۷ همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.

مازندران دارای یک پارک علم و فناوری و مرکز رشد است که چهار مرکز آن در ساری ، آمل ، بهشهر و سیمرغ در شرق استان و دو مرکز نوشهر و تنکابن در غرب مازندران زیر مجموعه پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

۱۱۶ شرکت دانش بنیان در مازندران با تولید حدود ۴۰۰ محصول از سوی این شرکت ها زیر نظر پارک قرار دارند که در حال حاضر فضای زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان ۵ هزارمتر مربع است.

پارک علم و فناوری مازندران از سال ۸۹ فعالیت خود را با ۴ شرکت دانش بنیان آغاز کرد و اکنون میزان صادرات این شرکت ها به حدود چهار میلیون یورو رسیده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false