×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمد رشید رستمی سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از شناسایی ۲۸۸ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در استان طی ایام تعطیلات نوروز امسال تا دهم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این مدت هشت هکتار از اراضی کشاورزی استان با جلوگیری از کاربری غیر مجاز حفظ شده است.

سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد:‌ برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری و تخریب اراضی برخورد می شود.

رستمی درخصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه جلوگیری از تصرف و تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان مازندران در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: گشت های حفظ کاربری اراضی کشاورزی و سامانه ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در اراضی کشاورزی مازندران همواره در استان فعال است.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ۱۰ مورد اجرای تبصره یک، ۷۵ مورد اجرای تبصره ۲ و دو مورد اجرای قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی را از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه جلوگیری از تصرف و تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان در این مدت برشمرد.

رستمی با بیان اینکه با مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد می شود، تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false