×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ احمد حسین زادگان سرپرست استانداری مازندران در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی مازندران با اشاره به این که این کمیسیون با تاکید دولت و با هدف برنامه ریزی برای بهبود امنیت روانی و اجتماعی جامعه شکل گرفته است، یادآور شد: وجود ناهنجاری های اجتماعی خدشه به روح و روان مردم وارد می کند؛ بنابراین شناخت و معرفی مصادیق آن به جامعه ضروری است.

سرپرست استانداری مازندران همچنین تاکید کرد که امروز شناخت و معرفی مصادیق ناهنجاری های اجتماعی به مردم در راستای افزایش امنیت اجتماعی ضروری است. ‎

وی شناخت تهدیدها، فرصت‌ها و برقراری امنیت پایدار در جامعه را از اهداف مهم کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و ادامه داد: ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی جامعه از مهمترین اهداف و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید است که باید با همفکری و هم اندیشی گام عملی برداشته شود.

حسین زادگان با بیان اینکه ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی جامعه و رعایت حقوق شهروندی از مهمترین برنامه ها، اهداف و دغدغه های دولت است، ابراز نمود: رعایت حقوق شهروندی باعث ایجاد احساس امنیت می‎شود.

سرپرست استانداری مازندران با اشاره به اینکه برقراری و ثبات امنیت اجتماعی پایدار در جامعه ضرورت دارد، تصریح کرد: جان، مال، ارزش‌ها و باورهای دینی در امنیت اجتماعی پایدار مورد تهدید قرار نمی‌گیرد و با تأمین رفاه عمومی، آرامش در جامعه برقرار می‌شود.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی برای ارتقا امنیت اجتماعی را ضروری دانست و اظهار کرد: شناخت و ریشه‌یابی مشکلات موجود پیرامون امنیت اجتماعی مناطق مختلف و ارائه راهکارهای کارشناسی از وظایف مهم کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی است.

سرپرست استانداری مازندران، با بیان این که توسعه متوازن و همه ‎جانبه که خوشبختانه در استان با اقدامات دولت تدبیر و امید شتاب یافته است باعث افزایش احساس امنیت در بین جامعه می‎شود، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‎های اجرایی، قانون‌مداری، برابری فرصت‎های اجتماعی و ترویج باورهای دینی از راهکارهای ارتقاء احساس امنیت است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false