×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال ایران گفت که برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی کانادا ، چهار مرحله اردوی آماده سازی برپا خواهد شد.

مسابقات جهانی بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال ۱۶ تا ۲۶ خرداد سال آینده در شهر ‘ تورنتو ‘ کانادا برگزار می شود.
حسن پالار  افزود : نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی از روز شنبه ۲۱ اسفند با دعوت از ۱۷ بازیکن در تهران آغاز می شود و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد : از میان دعوت شده ها به نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی ، ۱۲ نفر نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند و ۵ نفر دیگر نیز به جمع نفرات تیم ملی اضافه شدند.
پالار گفت : اردوی اول و چهارم تیم ملی در تهران و مرحله دوم و سوم نیز به احتمال زیاد در شهرهای زنجان و آمل برپا خواهد شد.
وی در خصوص اینکه اردوهای برون مرزی برای تیم ملی پیش بینی نشده است ، پاسخ داد : مسئولان تیم ملی بسکتبال باویلچر ترکیه از تیم ملی ما برای شرکت در تورنمنت این کشور به طور رسمی دعوت کردند و منتظر پاسخ انجمن بسکتبال باویلچر ایران به ترکیه برای شرکت یا عدم شرکت تیم ملی ایران هستیم.
پالار از ترکیه در کنار انگلیس ، برزیل ، کانادا و استرالیا به عنوان حریفان تیم ملی ایران نام برد و افزود :اگر چه نمی توان گفت که در گروه سختی قرار گرفتیم ، اما همه تیم ها به یک اندازه برای صعود به مرحله بعدی مسابقات شانس دارند.
وی ادامه داد : ما با نفراتی که در اختیار داریم ، توانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با اقتدار سهیمه مسابقات جهانی را کسب کنیم و با همین نفرات به دنبال کسب مقام درمسابقات جهانی هستیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false