×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نخستین روز از سفر ۲ روزه اش به مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز شهرستان ساری ابراز امیدواری کرد تا با تامین اعتبارات مورد نیاز ، این پروژه زیست محیطی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: برای دولت تدبیر و امید پروژه پسماند استان مازندران و نیروگاه زباله سوز شهرستان ساری در اولویت برنامه‌ریزی قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: قطعا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تامین شده است و از پیمانکار خواست تا در اجرای پروژه پسماند شهرستان ساری تسریع کند تا به موقع به بهره‌برداری برسد.

دکتر نوبخت همچنین در بدو ورود به استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران هدف از سفر ۲ روزه اش به این خطه کشور را بازدید از پروژه های عمرانی نیمه کاره و الویت‌دار اعلام کرد .

وی اضافه کرد : تلاش می شود با شناسایی پروژه های عمرانی و زیرساختی اولویت دار استان مازندران، اعتبار مورد نیازشان برای بهره‌برداری در سال جاری تامین شود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر دو روزه خود برای بازدید از چند طرح عمرانی و زیرساختی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد به مازندران سفر کرد که در بدو ورود از نیروگاه زباله سوز ، جاده دسترسی فرودگاه بین المللی دشت‌ناز ساری ، تصفیه خانه فاضلاب و سالن ۶ هزار نفری و تالار مرکزی شهرستان ساری بازدید کرد و در جریان اجرای این پروژه های مهم زیرساختی و عمرانی استان مازندران قرار گرفت.

حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران ، شرکت در آیین شروع عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و تفاهمنامه ساخت این پروژه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، شروع به کار آزمایشی نیروگاه زباله سوز شهرستان نوشهر و کارخانه کمپوست زباله شهرستان تنکابن از دیگر برنامه های سفر دکتر نوبخت به مازندران است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false