×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار استان مازندران قیمت انواع نان ها ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت و این افزایش قیمت نیز از امروز اول خرداد ماه در استان اجرایی شد.

وی ادامه داد : هم اکنون در مازندران، قیمت نان بربری یارانه ای و نیمه یارانه ای به قیمت ۸ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان سنگک یارانه ای و نیمه یارانه ای ۱۰ و ۱۵ هزار ریال ، نان لواش یارانه ای و نیمه یارانه ای ۳ و ۳ هزار و ۵۰۰ ریال و نان تافتون یارانه ای و نیمه یارانه ای ۵ و ۶ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است.

به گفته رییس سازمان صنعت مازندران این افزایش قیمت نان در روزهای اخیر از طریق اتحادیه های خبازان شهرستان ها به نانوایی ها ابلاغ شد و از امروز این مصوبه اجرا شده است .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مصوبه ملی افزایش قیمت نان در استان های دیگر اجرا شده است ، ادامه داد : سال گذشته در ۲ مرحله قرار بود این افزایش قیمت در مازندران اجرا شود که موضوع افزایش قیمت بنزین و بروز کرونا باعث شد تا این تصمیم در استان به تعویق بیفتد.

بنا به اعلام اداره کل غله استان مازندران حدود پنج هزار نانوایی یارانه ای و نیمه یارانه ای در این استان فعالیت می کنند.

سرپرست اداره کل غله مازندران نیز گفت : با توجه به اینکه سالهاست قیمت نان تغییر نکرده است این افزایش قیمت تا حدودی می تواند مشکلات و دغدغه های اقتصادی نانوایان را برطرف بکند .

بهرام نجفی اضافه کرد: این افزایش قیمت از دید و منظر نانوایان منصفانه است می تواند کمک حال آنها باشد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false