×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کارن پرشین فایت کشور ، معارفه سبک استان تهران با حضور گرند مستر رحیمی ریاست سبک کشور ، مهندس شهابی مدیر عامل توزیع برق تهران ، خانم صالحی نایب رئیس بانوان ، رضازاده مشاور عالی ، خانم کمالی و مهندس عباسی دبیر و عضو شورای راهبردی ، خانم سلطانی و پرتو لاله نایب رئیس بانوان و دبیر تهران ، مسئولین کمیته ها و دبیران ، دکتر یاسر هشترخانی مشاور عالی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس سبک استان تهران معارفه شدند.

 

 

مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که استان تهران به لحاظ گستردگی برای ما بسیار حائز اهمیت هست گفت: یکی از استان‌های مستعد ورزش‌های رزمی، استان تهران به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به پراکندگی خوب رزمی کاران درسطح کشورتصریح کرد: رزمی کاران ما توانستند درجایگاه خوبی درفدراسیون قراربگیرند.

استاد رحیمی بر ضرورت ارتقای دانش فنی تأکید کرد وگفت:در سال جاری کلاس مربیگری و داوری تخصصی برگزارخواهیم کرد.

 

نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی کارن پرشین فایت ج.ا.ا در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور میتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم گفت؛ باید با تمام قدرت مشکلات را دراستان ها حل کنیم.

دکتر هشترخانی منتخب سبک تهران گفت: از رسانه ها و مسئولین انتظار داریم بیشتر به این رشته بپردازند تا شاهد مدال آوری در این رشته باشیم و امیدواریم مسئولین ورزشی و مدیران نگاه ویژه تری به این رشته داشته باشند و نسبت به فراهم سازی بسترهای مناسب جهت پرورش استعدادها در این رشته ورزشی اقدام نمایند.

رئیس سبک استان تهران ، برنامه ریزی برای سال جاری در راستای حضور بیشتر و پررنگ تراین ورزش در سطح کشور خبر داد و گفت: کارن پرشین فایت یک ورزش پرطرفدار و مهیجی است و با برنامه ریزی درست میتوانیم در جهت پرورش استعدادها و نخبه پروری حرکت کنیم.

 

مهندس قاسم شهابی مدیر عامل توزیع برق استان تهران که میزبان این جلسه بودند با بیان این مطلب که بنده معتقدم استان بزرگ تهران را باید یکپارچه ببینید، بنابراین امکانات این رشته ها باید به سایر مناطق و شهرهای استان هم تعمیم داده شود.

شهابی وظیفه صیانت از نیروی انسانی را به عنوان یک وظیفۀ اصلی و راهبردی این سبک دانست و گفت : باید برنامه راهبردی و عملیاتی این ورزش در جهت توسعه و بالندگی کمی و کیفی در ابعاد گوناگون ارائه دهیم.

در پایان با اهداء حکم به نوابین ،دبیر ، مسئولین کمیته ها رسماء استان تهران آغاز به کار کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false