×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : پس از بررسی های قانونی وجلسات متعدد با نظر ومعرفی رضا حمزه پور از سوی رضایی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نکاء طی حکمی از سوی بهمن صفری رئیس هیات مازندران ، وی به عنوان رئیس هیات شهرستان نکاء منصوب شد .
معارفه حمزه پور رئیس جدید هیات اسکواش در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان نکاء با حضور بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران ؛ رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکاء ، رضازاده نایب رئیس اسکواش ؛ شهردار ؛ اعضای شورای شهر و مسئولین کمیته ها حضور داشتند که پس از اعلام حمایت رضایی از حمزه پور رئیس جدید هیات خواستار تلاش ورونق حرفه ای این ورزش در نکاء شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان نکاء با اشاره به اینکه در رشته ورزشی اسکواش اصلا سالن نداریم و مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا امکانات لازم را فراهم کنند، گفت: با هماهنگی های رئیس هیات اسکواش استان و مسئولان اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خواهد خورد.
رضایی ادامه داد: شهرستان نکاء از پتانسیل و سطح خوبی برخوردار است، چراکه ما با فعال کردن هر رشته در این شهرستان  در کمترین زمان به نتایج بزرگی دست پیدا کردیم.
بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران هم در این مراسم ضمن قدردانی از یوسفی در مدت تصدی در ریاست هیات از حمزه پور یک مدیری توانمند در ورزش یاد کرد وهمکاری با ایشان را از افتخارات هیات مازندران تلقی کرد
حمزه پور رئیس جدید اسکواش نکاء ضمن قدردانی از میزبانی رئیس اداره ورزش و جوانان وحضور هیات همراه از اسکواش مازندران در مراسم معارفه خودشان قول داد زمینی  را در اختیار این ورزش بگذارد تا برای ساخت اولین کورت اسکواش در نکاء پیش قدم شود.
وی همچنین گفته اسکواش را در تمام مناطق شهرستان نکاء گسترش خواهم داد واز تمام علاقه مندان به همکاری در این هیات دعوت میکنم تا همراه وهم آواز با اسکواش شوند تا جوانان با استعداد این منطقه وشهرستان را به دنیای قهرمانی معرفی کنیم .
در پایان جمشیدی شهردار نکاء ضمن تبریک به جمزه پور برایشان آرزوی موفقیت وپیروزی کرده واز اعضای شورای شهر این شهرستان خواسته تا به کمک این هیات بیایند تا برای عاقبت وآخرت خود سبب آمرزش شوند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false