×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان مرکز استان مازندران  در دیدار با مهندس سراج رئیس مخابرات شهرستان ساری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب مخابرات استان و مهندس سراج و همکارانش در مرکز مازندران اظهار داشت: مخابرات شهرستان ساری به لحاظ تخصصی، فنی در شرایط خوبی قرار گرفته و تاکنون به وظایفش خوب عمل کرد.
دادستان مرکز استان مازندران با بیان اینکه دستگاههای اجرایی به دنبال سرعت بخشی به درخواست های مردم باشند، و اقدام و عمل زمانی باید به کار برود که از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کنیم، یادآور شد: باید در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم از کلی گویی و شعار در این حوزه بپرهیزیم.
دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: مردم از مسؤولان انتظار خدمت دارند و وقتی مراجعه هایی به یک اداره صورت می گیرد باید مدیر آن دستگاه تا زمان به نتیجه رسیدن درخواست مردم کار را دنبال کند و اگر از لحاظ قانونی مشکلی وجود دارد باید با منطق به مراجعه کننده دلیل عدم موافقت به درخواستش را بیان کند.
وی گفت : باید از فرصتهای خوبی که در حال حاضر وجود دارد برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنیم.
جعفری با یادآوری شعار سال اضافه کرد: با توجه به حساسیت و فشارها از سوی برخی کشورها و دشمنان در بحث اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی را عملی و کاربردی کرده و فقط به صرف شعار به آن نگاه نکنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه نظامی کاری علیه ما از پیش نبردند، گفت: آنها دست به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور زدند تا ما را از پای در آورند، ولی باز هم موفق نشدند.
وی در پایان یادآور شد: باید در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده و اقتصاد خود را مستحکم و قوی کنیم تا محتاج دست بیگانه نشویم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false