×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر سلیمانی ، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا ، ضمن تبریک این روز به صنعت بیمه ، مدیرعامل، هیات مدیره ، مدیران و کارکنان بیمه آسیا ، گفت: با ارزیابی های انجام شده ، نیروهای کارآمدی در بیمه آسیا فعالیت دارند و انتظار این است که با خدمات برجسته و محصولات جدید بیمه ای ، خدمات بهتری به هموطنان در سطح کشور و حتی خارج از کشور ارائه شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت های برون مرزی بیمه آسیا ، گفت: بیمه آسیا برای فعالیت در کشورهای همسایه برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و امیدوارم در منطقه به عنوان یک شرکت برتر بیمه ای معرفی شود.

وی اظهار داشت: بیمه آسیا با سابقه و تجربه خوب در صنعت بیمه و با ارائه خدمات تاثیرگذار و فنی ، کمک شایانی در راستای ارتقای صنعت بیمه و بیمه گری کرده است.

دکتر سلیمانی با تصریح توان و ظرفیت خوب و فنی بیمه آسیا ، بیان داشت: بیمه آسیا شرکتی بزرگ ، تاثیر گذار، با تجربه و با استاندارد های بیمه ای جهانی است و امیدواریم در فعالیت های جدید و در هر سالگردی ، خدمت و محصول بیمه ای جدیدی از طرف بیمه آسیا به صنعت بیمه و مردم ارائه شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false