×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان این مطلب که در مورد امور مربوط به سبک‌های تحت پوشش ؛ خود تصمیم گیری می‌کنیم و اجازه دخالت افراد بیرونی را نمی‌دهیم گفت : در این فدراسیون ۴۸ سبک از کیک بوکسینگ فعالیت دارند که در نظر داریم با برگزاری مسابقات انتخابی ، تیم ملی آن را تشکیل داده و بتوانیم اعزام برون مرزی داشته باشیم. به همین منظور نیز چهار سازمان اصلی برگزارکننده مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: موافقت وزارت ورزش را هم گرفته‌ایم تا قهرمانان این فدراسیون هم بتوانند در نظام پاداش قرار گرفته و در صورت کسب عنوان در مسابقات معتبر جوایز خود را دریافت کنند.

بهتری در خصوص مخالفت یک سبک خاص کیک بوکسینگ با برگزاری مسابقات انتخابی گفت: ما در این فدراسیون پیرامون رشته‌ها و سبک‌های تحت پوشش خود صحبت می‌کنیم و به سبک‌هایی که تحت پوشش ما قرار ندارند ، کاری نداریم و اجازه دخالت نمی‌دهیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین شرایط بازگشت سبک‌های رزمی به این فدراسیون تصریح کرد: به صراحت عنوان می‌کنم که استراتژی ما اضافه کردن سبک یا رشته نیست و به دنبال بازگرداندن هیچ سبک یا انجمنی هم به فدراسیون نیستیم. در این فدراسیون به اندازه کافی مشغله داریم که زمانی برای پرداختن به این دست موضوعات نداشته باشیم.

وی در مورد ارسال نامه وزارت ورزش برای بازگرداندن ۵ انجمن رزمی تاکید کرد: ارسال چنین نامه‌ای صحت ندارد و چنین نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم. البته که ما هم مانند سایر فدراسیون‌ها تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم. البته همانظور که گفتم دنبال انتقال این انجمن‌ها نیستیم. رشته‌های مهم‌تری تحت پوشش داریم که باید برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم. شما به بازی‌های «ورد گیمز» توجه کنید. سامبو در این بازی‌ها حضور دارد ، ولی کیک بوکسینگ نیست.

بهتری با گلایه از برخی عوامل داخلی برای انتقال اطلاعات به مجامع بین المللی گفت: این موضوع به هیچ عنوان کار درستی نیست که تصمیمات و اقدامات داخلی از سوی برخی افراد منتقل می‌شود. اینها مسائل درون خانوادگی است و نباید به مراجع بین المللی ارسال شود.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در خصوص ارسال نامه فدراسیون جهانی یکی از همین رشته‌های رزمی گفت: اصلاً این انجمن برای من مهم نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. ما سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم و بازهم تاکید می‌کنم که تابع تصمیمات وزارت ورزش بوده و هر تصمیمی گرفته شود ملزم به اجرای آن هستیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false