×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی،شهرام عالی پور رئیس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب استانی البرز  با حضور ٢٠٠ ناشر از ١٩ تا ٢۵ شهریور ماه برگزار می شود،گفت: بیش از ۴ هزار بن کارت در  این نمایشگاه توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه کتاب استان البرز، بانک شهر همانند گذشته حامی دوستداران و اهالی کتاب و کتابخوانی خواهد بود، افزود:تمام تلاش خود را در جهت ترویج بیش از بیش فرهنگ کتابخوانی خواهیم کرد.

عالی پور با اشاره به همکاری نزدیک بانک شهر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی، تصریح کرد: با تدابیر مدیرعامل محترم بانک ، مدرن ترین و بهترین دستگاهها و ابزار الکترونیک جهت سهولت در انجام امور بانکی در کلیه نمایشگاه هاى استانى بکار گرفته می شود.

رئیس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر با بیان اینکه بن کارت های نماشگاه کتاب استانی  البرز به سهولت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: بیش از ۴ هزار بن کارت به مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال به کلیه دانش آموزان ، دانشجویان،طلاب و متقاضیان  با ارائه کارت ملی تحویل خواهد شد.

عالی پور با تاکید براینکه  بُن کارت ها در دو نوع ، ۵٠ و ١٠٠ هزار تومان توزیع می شود،گفت:یارانه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بن کارت ها در نظر گرفته ، معادل ٢٠ درصد مبالغ آنها است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false