×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا یونسی‌رستمی رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تا روز چهارم فروردین‌ماه تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران به ۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران تا پایان وقت اداری روز یک‌شنبه ۶ فروردین انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۶ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا مربوط به نامزدهای شهرهای استان هستند، افزود: ۵ هزار و ۸۱۰ نفر نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای روستاها را تشکیل می‌دهند.

این مسؤول ۹۵٫۲ درصد نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا را مرد(۶ هزار و ۵۵۶ نفر) و بقیه را زن دانست و اضافه کرد: ۲ هزار و ۸۶۴ نفر از کل نامزدهای انتخابات شهرها  با میانگین تحصیلی خواندن و نوشتن، یک‌هزار و ۶۰۴ نفر دیپلم، ۴۸۱ نفر فوق دیپلم، یک‌هزار و ۴۲۹ نفر لیسانس، ۴۶۴ نفر فوق‌لیسانس، ۲۱ نفر دکترا و ۲۳ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

یونسی‌رستمی در پایان گفت: از کل داوطلبان ثبت‌نام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا ۲ هزار و ۴۴ نفر در حال حاضر عضو شورای شهر و روستا هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false