×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در حاشیه جلسه بررسی لایحه بودجه در شورای برنامه ریزی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات جاری و هزینه‌ای و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی درنظر گرفته شده است ، گفت: بخشی از فصول مانند فصل آب، عمران شهری و کشاورزی بیشترین سهم اعتباری استان را به خود تخصیص می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران با عنوان اینکه در خصوص شبکه فاضلاب در استان با مسائل حادی روبرو هستیم ، گفت: باید طبق زمانبندی مشخصی مسائل مربوط به این بخش تعیین تکلیف شود.

غلامی راد درباره بودجه سال جاری گفت: تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سال ۹۹ ابلاغ شده که ۴۲ درصد آن تخصیص یافته است و روند مبادله موافقت نامه‌ها و ابلاغ تخصیص در دست انجام است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران یادآور شد: برای سال ۱۴۰۰ در حوزه عمرانی تاکنون ۳۶ درصد افزایش و در حوزه جاری نیز ۶۰ درصدی برشد پیش بینی شده که تصمیم برای افزایش حقوق کارکنان دلیل افزایش بودجه جاری است.

غلامی راد با بیان این مطلب که ، اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال می باشد گفت: پیش بینی می‌شود سال ۱۴۰۰ از نظر تأمین منابع نسبت به دو سال اخیر باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false