×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم سومین سالگرد آیت الله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) با بیان این که حضرت امام موسی بن جعفر (ع) هیچ گاه مردم را از هدایت و رهبری بی نصیب کردند، افزود: گاه یک سخن و موضع گیری ما در زندگی سبب می‌شود به ظلم و ظالم کمک کند ولی مردم ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از ظلم و ظلم اعلام انزجار داشته اند.

وی با اشاره به علم و عالم و انتصاب آیت الله طبرسی به عنوان اولین امام جمعه ساری درباره خدمات شایان این عالم ربانی گفت: این عالم برجسته جریان انقلاب اسلامی را مدیریت و اداره کرده است و در دوران دفاع مقدس نیز آیت الله طبرسی نیز نقش آفرینی داشته است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۷ هزار روحانی در دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشتند و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ روحانی به شهادت نائل آمدند که ۴۰۰ شهید روحانی مختص مازندران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح پرورش استعدادهای خوب و درخشان ، مهد علم و تمدن را از ویژگی‌های مازندران بیان کرد و گفت: مازندران در حوزه علمیه قم و مشهد مقدس نیروهای اثرگذار زیادی دارد و این افراد در مراکز مختلف نقش آفرینی و خدمات دهی می‌کنند.

حجت الاسلام گواهی یاد و خاطره مراجع بزرگوار مازندران را از دیگر برجستگی‌های استان ذکر کرد و گفت: حضرت آیت الله کوهستانی با تربیت طلاب فراوانی در حوزه علمیه نقش و خدمات زیادی داشته است.

وی با اشاره به حضور گسترده در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به رغم توطئه‌های دشمنان و ایجاد تفرقه، امسال شاهد افزای ۱۰۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و در مازندران نیز مشارکت مردم ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که پرورش یافتگان حوزه‌های علمیه در مناطق مختلف مازندران از جمله آمل شامل آیت الله جوادی آملی و حسن زاده آملی هستند، گفت: امروز حوزه علمیه قم به این ذخایر مهم علمی و معنوی افتخار می‌کند.

حجت الاسلام گواهی کار اجتماعی آیت الله طبرسی را بی نظیر دانست و گفت: مدیریت ایشان آرام و مطمئن داشت و همگان به وی اعتماد می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اعتمادکردن مردم به حوزه‌های علمیه را از برجستگی‌ها ذکر کرد و گفت: مردم مازندران با نثار بیش از ۱۰ هزار شهید در دفاع مقدس و دفاع از حرم در تاریخ درخشیده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false