×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی‌اصغر قیصری مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که ،طرح گردشگری دانش‌آموزی در استان از دو سال گذشته آغاز شده و اینک در ورسک به مرحله نهایی نزدیک می‌شود ، گفت: این جریان به سرمنزل مقصود برسد ، گردشگران را به این مکان خواهد آورد.

 رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران تاکید کرد که آن بخش از دارایی آموزش‌وپرورش که در حال حاضر بدون استفاده است ، در طرح گردشگری دانش‌آموزی مسیر درست را می‌یابد.

او مراکز گردشگری دانش‌آموزی که در این طرح راه خواهد افتاد را اردوگاه‌های یک‌روزه گردشگری خواند و گفت: «نگاه ما نگاه ملی است ، زیرا اردوهای دانش‌آموزی از تمام استان‌ها می‌تواند در این مراکز برگزار شود.»

قیصری توضیح داد که مهارت‌های تشکیلاتی را در بهسازی این مکان به کار خواهد گرفت. «به عنوان مثال با مهارت گره‌زنی آلاچیق در فضای باز ساخته می‌شود. همچنین موزه نمایش صنایع دستی و آداب و سنن این منطقه نیز به راه خواهد افتاد.»

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران تاکید کرد که ایجاد فضای بومگردی در این طرح ، غالب است: «بخشی از هدف نهایی ما ارتقای فرهنگ میهن‌دوستی و توجه دانش‌آموزان به آداب و رسوم‌ ملی و ایرانی است.»

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران طرح گردشگری دانش‌آموزی را کار جهادی در ارتقای فرهنگ اجتماعی و فردی دانش‌آموزان دانست و گفت: «مازندران از مواهب عظیمی برخوردار است و ظرفیت خوبی هم برای درس خداشناسی و هم برای توجه به فرهنگ و اعتقاد به کوشش است.»

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false