×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید سروش ساداتی جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران در جمع روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت شهرداری‌ها باید شرایط ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را به صورت رایگان فراهم کنند.

سید سروش ساداتی جمالی گفت: در بند «د» تبصره ۵ بودجه سال ۱۴۰۲ بندی قرار دارد که در بحث توسعه حمل و نقل عمومی داخل شهری بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را هم در کنار این موضوع قرار داده و حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان منابعی را در قالب انتشار اوراق در اختیار گذاشتند که شهرداری با هماهنگی وزارت کشور بتواند این کارها را انجام دهد.

وی با اشاره به نامه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزیر کشور در این زمینه گفت: انتظار ما این است که امسال بابت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در سطح استان مشکلی نداشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: همچنین ۲۴ خرداد نامه‌ای از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به استانداران سراسر کشور برای تأمین حمل و نقل رایگان دانش‌آموزان استثنایی ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: با دستور استاندار محترم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز شهرداری‌های استان موظّف به اجرای این طرح شدند و همه فرمانداران استان نیز مسئول پیگیری اجرای این مصوبه هستند.

ساداتی جمالی در پایان افزود: انتظار داریم‌ همه روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش پیگیر اجرای این مصوبه باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false