×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ،از برگزاری نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان هنرستان های استثنایی در مصلی نماز جمعه شهرستان ساری خبر داد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد و پرورش خلاقیت ، پذیرش مسئولیت ، ایجاد رقابت سالم برای کار و تلاش ، تشویق به یادگیری عمیق ، خودباوری جوانان ، بهینه سازی اوقات فراغت ، شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان استثنایی ، ایجاد انگیزه و آشنایی مردم با توانمندی‌های این گروه از دانش آموزان و معرفی ظرفیت های هنرستان های استثنایی عنوان کرد‌.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در این ارتباط اظهار کرد: انعکاس ظرفیت و عملکرد آموزش و پرورش استثنایی و توانمندی های دانش آموزان جهت آگاهی بخشی به جامعه ضروری است.

وی اظهار داشت: امروز شاهد توفیقات بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی هستیم و باعث افتخار است که موفقیت معلمان و دانش‌آموزان را جهت آگاهی بخشی به جامعه منعکس می کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران ادامه داد: همیشه کلمه معلولیت در اذهان به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و این می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول ایجاد کند. اما معلولان در سراسر دنیا، بارها این را به اثبات رسانده‌اند که معلولیت، محدودیت نیست.

ساداتی جمالی تاکید کرد: نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان ، بستری برای آینده‌ای روشن و فرصتی برای تعیین مسیر شغلی و ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان و خانواده های آنها و همچنین باعث ترغیب حضور این عزیزان در مدارس حرفه آموزی می باشد.

وی یادآور شد: آثار و تولیدات دانش آموزان در رشته های مشبک و معرق چوب ، خیاطی ، باغبانی ، خراش‌کاری روی فلز، سنگ های تزئینی ، درودگری ، طراحی و نقاشی ، پرورش پرندگان زینتی ، پرورش قارچ و محصولات زراعی و باغی ، سوخته‌نگاری روی چوب در معرض دید نمازگزاران و عموم مردم قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران افزود: ۸۲۰ دانش آموز با نیاز ویژه ذهنی در ۶ رشته مهارتی ، در ۲۰ آموزشگاه دوره های اول متوسطه پیش‌حرفه ای و دوم متوسطه کاردانش در سطح استان مازندران مشغول به تحصیل هستند‌.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false