×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،مراسم معارفه، ژیلا رضوی به عنوان سرپرست معاونت بیمه های اشخاص و مسئولیت و مهدی شریفی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت با حضور دکتر مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و اعضای هیأت مدیره معاونان و مدیران حوزه بیمه های اشخاص و مسئولیت برگزار شد.

دکتر مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از معاون پیشین بیمه های اشخاص و مسئولیت ، انتخاب یک خانم به عنوان معاون فنی در بیمه آسیا را اتفاقی ارزنده و در خور توجه در صنعت بیمه توصیف کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا ، خانم رضوی را فردی فنی و توانمند توصیف کرد و افزود: این انتخاب ، ناشی از نگاه مثبت و واقع گرایانه و همچنین اعتماد سازمان به همکاران خانم در شرکت بیمه آسیاست که نیمی از نیروی انسانی توانمند شرکت را تشکیل می دهند و هم در حوزه های ستادی و هم در شبکه فروش ، نشان داده اند که به شایستگی و با مسئولیت پذیری بالا به انجام امور محوله می پردازند و نقش بسیار برجسته ای در موفقیت ها و افتخارات بیمه آسیا دارند.

بادین نقش زنان در صحنه اجتماعی و صحنه اقتصادی را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و تاکید نمود ، باید از این ظرفیت بیش از بیش در صنعت بیمه استفاده کرد.

گفتنی است ، آقای شریفی همچنین به نمایندگی از بیمه آسیا ، عضو هیأت مدیره بیمه اتکایی امین نیز می باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false