×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ دکتر طالب رجب پور رییس انجمن ورزشی چوگو فدراسیون ورزشهای همگانی کشور در دیدار با رییس، دبیر و همکاران هیات ورزش های همگانی مازندران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دوستان در کمک به توسعه همه جانبه ورزش چوگو و تبریک بابت توفیقاتی که هیات ورزش های همگانی مازندران درسطح کشور کسب کرده اند گفت: باتدبیر مهندس ابوطالبی رییس پرتلاش ورزش های همگانی مازندران و همت همکار ارجمند مان حاج نجم الدین قاسمپور رییس کمیته چوگوی استان ، این ورزش کهن در میادین ورزشی و جشنواره های سنتی استان در این برهه با رعایت تمام و کمال شیوه های بهداشتی ، خودنمایی می‌کند.

وی افزود : هیأت ورزشهای همگانی مازندران برای استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی غرب تا شرق استان در ساختار سازمان چوگوی استان ، به رییس ورزش چوگو در مازندران کمک کند تا همه ظرفیت‌ها برای تحقق برنامه‌های چوگو بویژه در امر آموزش بکار گرفته شود.

رجب پور تاکید کرد : مهندس ابوطالبی در هیات ورزش های همگانی مازندران عملکرد فوق العاده ای داشته است و نعمتی برای ورزش همگانی کشور می باشد و قطعا با این پتانسیل ، مازندران به عنوان یکی از خواستگاه های ورزش چوگو در کشور و جهان توسعه همه جانبه ای خواهد یافت .

روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی استان مازندران نیز دراین دیدار گفت : ازرییس ورزش چوگوی کشور بخاطر فراهم کردن فرصت دیدار در راستای ارتقای سطح ورزش چوگو در مازندران قدردانی میکنم.

وی افزود : هیأت ورزشهای همگانی مازندران پتانسیل های لازم برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری و بین المللی چوگو برای شرکت کشور هایی که برخوردار از اشتراکات فرهنگی، تاریخی با کشورمان دارن، از جمله افغانستان،تاجیکستان،آذربایجان،ارمنستان،ترکیه وعراق را دارد.

ابوطالبی در پایان تصریح کرد: هیات ورزشهای همگانی استان مازندران آمادگی خود را برای میزبانی نشست سالانه کمیته های متناظر استانی چوگو اعلام کرد تا در اولین فرصت پس از پایان ویروس منحوس کرونا انجام پذیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false