×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیدمحمد کریمی ، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در دیدار با مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تأسیس بیمه آسیا ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به خانواده بزرگ بیمه آسیا ، با اشاره به روند چشمگیر بیمه آسیا در سال های اخیر ، در این اتفاق عامل مدیریت را موثرتر از سایر عوامل دانست و گفت: شرکت بیمه آسیا از لحاظ مدیریت بسیار کارآمد، منابع انسانی و آموزش دارای ویژگی های منحصر به فردی در صنعت بیمه است.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با تصریح مدیریت هوشمندانه آقای بادین ، حضور موثر مدیرعامل بیمه آسیا در هیأت رییسه سندیکای بیمه گران ایران را از عوامل ارتقای فعالیت های صنفی طی یک سال گذشته خواند و تصریح کرد، شرکت بیمه آسیا از لحاظ مدیریت بسیار کارآمد، منابع انسانی و آموزش دارای ویژگی های منحصر به فردی در صنعت بیمه است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام سندیکای بیمه گران ایران در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی، قوه قضائیه و تعامل با دستگاه های اجرایی مختلف ارائه داد.

مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست صمیمانه ، ضمن قدردانی از حضور دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران ، با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸، تداوم موفقیت های بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور را مرهون و مدیون همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا دانست.

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا در آستانه ورود به هفتمین دهه فعالیت خود ، به عنوان سرمایه ارزشمند صنعت بیمه ، با حاکمیت علمی و فنی ، به یکی از ارکان صنعت بیمه بدل شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false