×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخدادشمال احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران گفت :  استان مازندران تنها استانی شمالی کشور است که در سال ۹۵ موفق به کاهش نرخ بیکاری در کشور شد اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران از ۱۲.۱ درصد در سال ۹۴ به ۱۱.۶ درصد در سال ۹۵ رسیده است و در مجموعه استانهای شمال کشور مازندران تنها استانی است که موفق به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۳۹۵ شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران افزود : نرخ مشارکت اقتصادی مازندران در سال جاری ۴۱ درصد اعلام شده است که در جایگاه پنجم کشور است.

مشاور استاندار مازندران تصریح کرد: نرخ بیکاری مازندران در سال ۹۵ در فصل بهار ۹.۸، فصل تابستان ۱۰.۸، در فصل پائیز ۱۳.۲ و در فصل زمستان ۱۲.۸ اعلام شده است وسهم اشتغال کشاورزی ۲۰.۱، سهم صنعت ۲۸.۳  وسهم خدمات ۵۱.۷ درصد است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و تاکید کرد : این موفقیت در حالی حاصل شده است که نرخ بیکاری ۲۲ استان کشور در سال ۹۵ افزایش یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئنا آثار پرداخت تسهیلات به بیش از هزار واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی از محل بسته رونق تولید در حوزه اشتغال به زودی نمایان شده و روند کاهش نرخ بیکاری در مازندران تداوم خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false