×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دلاور بزرگ نیا  دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: کل تردد استان در روز گذشته یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۶۵ نفر بوده که مازندران با ۹٫۱ درصد سهم رتبه سوم تردد در کشور را در روز نخست سفرهای نوروزی کسب کرده است.

وی از ۶۳ هزار و ۷۱۵ وسیله نقلیه در استان طی روز گذشته خبر داد و افزود: ۵۱ هزار و ۷۹۶ وسیله نقیله روز گذشته از استان خارج شدند.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه محورهای قائم‌شهر ـ ساری، ساری ـ قائم‌شهر و قائم‌شهر ـ بابل پرترددترین محورهای استان در روز گذشته بودند، تصریح کرد: گردشگران نوروز متفاوتی را در مازندران تجربه خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از امادگی کمیته‌های مختلف ستاداجرایی خدمات سفر مازندران برای میزبانی در نوروز ۹۶ خبر داد.

دلاوربزرگ نیا افزود: امسال با افزایش ظرفیت‌های اقامتی برای گردشگران ۸۰۰ هزار تخت مهیا شده است.

وی افزود: با تلاش‎های انجام شده و تعامل شهرداری‌ها شاهد کاهش محسوس چادر خوابی در مازندران هستیم.

دبیراجرایی ستاد خدمات سفر مازندران، به اقبال گردشگران از روستاهای مازندران اشاره کرد و گفت: بوم‌گردی و سفر مسئولانه به روستاها در دوسال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: طرح پایلوت بوم‌گردی کشور در روستای جنت رودبار رامسر اجرایی شد تا این عرصه مورد مطالعه علمی و کاربردی قرار گیرد.

بزرگ نیا از گردشگران خواست از خانه مسافرهای دارای مجوز که در مراکز اطلاع رسانی معرفی می‌شوند برای اقامت مطمن بهره مند شوند.

وی، سامانه ۰۹۶۲۹ را پل ارتباطی با گردشگران برای رسیدگی به انتقادها و مشکلات آنان عنوان کرد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false