×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عباس حسینی نژاد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری در حاشیه راهپیمایی حماسه ۹ دی شهرستان ساری با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ۹ دی  ۸۸ روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود و امروز بعد از گذشت ۹ سال از این حماسه ایران اسلامی آگاه تر و تأثیرگذار از قبل در منطقه و جهان حضور داریم و در حوزه‌های مختلف سرآمد هستیم.

وی گفت:  مردم آگاه مازندران  برای تجلی وحدت، ولایتمداری و بصیرت در روز ۹ دی حضور گسترده‌ای داشته اند.

حسینی نژاد تأکید کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی افزود: روز ۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شده و در این روز مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب  توطئه ها را نمی‌خوردند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری گفت: ۹ دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز بازتولید حماسه امام حسین (ع) در عاشورا است، در این روز مردم نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند.

و ی گفت: حماسه ۹ دی به‌عنوان نماد پایداری بر ارزش‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی بود و در متن خود بصیرت ، ولایتمداری و دشمن‌شناسی ملت ایران را درگذر گاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور متبلور و به سمت یک هدف والا سوق بخشید.

وی گفت: امروز مهم‌ترین هدف جنگ نرم دشمن گرفتن امید و اعتمادبه‌نفس ملت ایران است.

وی با بیان این مطلب که حماسه ۹ دی نشان از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و ملت قهرمان ایران بصیرت و تبعیت خود از ولایت فقیه رانشان دادند گفت : دشمنان در فتنه ۸۸  برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و با بهره گیری از دشمنان داخلی وارد شدند، ولی بصیرت و هوشیاری ملت ایران و تبعیت از ولایت فقیه همه توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز از دشمنی و توطئه‌های خود دست بردار نخواهد بود که باید بصیرت و آگاهی در برابر این نقشه‌های شوم داشته باشیم، افزود: جنگ، ترور، محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی از برنامه‌های دشمنان است.

حسینی نژاد لزوم ریشه یابی  حوادث سال ۸۸ و تبیین اهداف و ارزش‌های ۹ دی را مورد تاکید قرار داد و افزود: منحرفان از راه ولایت از برکات و کارکردهای آن بی بهره شده‌اند چرا که آمریکا و توطئه‌های وهابیت آنها را به جان هم انداخته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false