×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،مراسم گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز یکشنبه در ساری مرکز مازندران با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مردم و مسئولان در امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور انبوه زنان و مردان و اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشجویان ، بسیجیان، دانش آموزان و خانواده های شهدا برگزار شد، شرکت کنندگان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ۹ دی روز رسوایی فتنه گران است سر دادند.
شرکت کنندگان همچنین با سر دادن شعار هایی از جمله ولایت فقیه اساس حفظ دین است – هر کسی قبول ندارد جزء منافقین است ، منافق فتنه گر همیشه بازنده است – جمهوری اسلامی همیشه پاینده است ،لعنت بر فتنه گر ولبیک یا حسین بار دیگر با ولی فقیه بیعت کردند.

حجت اسلام سید صدرالدین شریعتی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در این مراسم گفت: بصیرت و عشق به ولایت مردم ایران همانند دژ محکم در برابر دشمنان است و امروز در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بصیرت مردم به ولایت فقیه چندین برابر شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر مبنای استقلال و آزادی شکل گرفته است و در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان در صدد جمع کردن بساط انقلاب ایران بودند که با شکست مواجه شدند.

او ادامه داد: درایت مردم در پشتیبانی از ولایت فقیه عامل موفقیت و تداوم پیروزی ها بوده است و حماسه ۹ دی متعلق به ملت بزرگ ایران است و تنها یک جریان خاص سیاسی محسوب نمی شود.

شریعتی گفت: در این روز انقلابی بزرگ برای تحکیم پایه‌ های اسلام و نظام جمهوری اسلامی رقم خورد به طوری که همه ترفندها و توطئه های دشمنان علیه این خنثی شد.

وی افزود: مردم مازندران و دیار علویان ولایتمدار ترین ملت ایران هستند و تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید و حضور در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نشانه بالا بودن بصیریت و عشق به ولایت فقیه است

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false