×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علی نبییان جانشین رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان مازندران با اشاره به تدارک استان برای میزبانی از گردشگران گفت: ۱۲ نمایشگاه سراسری صنایع دستی نوروز در استان مازندران برپا می‌شود.

نبییان  اظهار داشت: برای ۱۵ موزه و سایت موزه استان در شهرستان‌ها کشیک نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال در سراسر استان ۱۲ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی برپا که نسبت به سال گذشته ۴ بازارچه افزایش یافته است که ۴ بازارچه امسال در گستره ملی برگزار می‌شود.

نبییان گفت: به ریاست استاندار، ستاد تسهیلات سفر با حضور رؤسای ستادهای شهرستانی تشکیل جلسه داد و جزئیات کارها و برنامه‌ها توسط مدیران و رؤسای ستادها اعلام شد.

وی بیان کرد: هر ۱۲ کمیته استانی برای استقبال از مسافران نوروزی و خمات‌رسانی فعال هستند و استاندار احکام فرمانداران هر ۲۲ شهرستان را برای ریاست ستادهای شهرستانی صادر کرده و رؤسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌ها نیز به عنوان دبیران ستاد وظایف را انجام می‌دهند.

معاون استاندار مازندران از نظارت ترکیبی بر اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگری مازندران در تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در نظارت‌های ترکیبی، کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اداره اماکن نیروی انتظامی از اماکن و تأسیسات گردشگری دیدن خواهند کرد.

وی بیان کرد: یک اتفاق خوب هم امسال افتاده ایجاد طرح همیار گردشگر است و با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

نبییان گفت: در این طرح حدود ۴۰۰ نوجوان دانش‌آموز با کاورهای مخصوص که طراحی شده به کمک ساماندهی گردشگری و سفرهای نوروزی خواهند آمد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false