×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 به گزارش رخداد شمال، امسال هم همچون همیشه ملت غیور ایران اسلامی ، مردم دیار علویان مازندران و آزادمردان و شیرزنان مازندران با گام‌های استوار و مشت‌های گره کرده آمدند تا اعلام کنند ؛ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مظلومان جهان همواره ایستاده‌اند.

مردم استان علوی تبار مازندران با هدف دفاع از فلسطین مظلوم در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند و با دهان روزه دار در روز گرم راهپیمایی کردند.

صدای مظلومیت فلسطین و مظلومان این دیار، ده‌ها سال است که شنیده می‌شود و نجات این مردم مسلمان از جمله وظایف مسلمانان دیگر سرزمین جهان اسلام است که سال‌ها در حمایت از این مردم مظلوم، آگاهانه و با اتحاد بیش از پیش در صحنه حضور دارند.

مهندس رضا غفاری مدیر عامل توزیع برق استان مازندران که در راهپیمایی حضور یافته با شعار اینکه ما تا آخرین نفس پای کاریم این حضور را حضوری آگاهانه و با بصیرت اعلام کرد و  گفت: دفاع از مظلوم ، وظیفه هر مسلمانی است و ما هم برای دفاع از اسلام و در راستای فرامین امام و رهبری در این راهپیمایی شرکت کردیم.

وی اظهار کرد: آزادی قدس عزیز و رفع ظلم از فلسطین آروزی ماست و براساس اعتقادات قلبی و آموزه‌های دینی ، استوارتر از همیشه در این راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران با حضور در این راهپیمایی با اعلام اینکه روز قدس و حضور در این راهپیمایی در یک قشر و جنسیت خاص خلاصه نمی‌شود ؛ افزود: روز قدس، روز بیداری و حماسه‌آفرینی و اعلام برائت از دشمنان اسلام است.

وی گفت‌: حضور در راهپیمایی روز قدس ، تاکیدی بر حقانیت راه و مسیرمان در دفاع از مظلوم است و تا مادامی که زنده‌ایم در این راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

احمد نقی پور مدیر امور شعب بیمه آسیا مازندران با شرکت در این راهپیمایی گفت: رژیم اشتغال‌گر قدس دستان کثیفش به خون فرزندان مسلمان و زنان و کودکان بی‌نوایی آغشته است و فریادهای امروز ما فریادهای دفاع از مظلوم و نابودی رژیم غاصب و دشمنان و کفار است.

وی حضور در این راهپیمایی را وظیفه دینی و اسلامی اعلام کرد و گفت: روز قدس، روز مقابله با متجاوزین به قدس و سرزمین فلسطین است و دفاع از مظلوم مهمترین وظیفه ماست.

دکتر آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران که به همراه خانواده کتابداران در این راهپیمایی شرکت کردند به خبرنگار ما می‌گوید: روز قدس، یک روز وحدت آفرین بوده و می‌تواند نمادی برای کل مسلمین جهان باشد.

وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام راحل که اسرائیل باید از صحنه حذف شود در راهپیمایی شرکت کردیم تا براساس آرمان امام و انقلاب برای نابودی اسرائیل وارد میدان شدیم.

 

دکتر ابراهیمی مدیر کل محیط زیست مازندران با بیان این مطلب که  حمایت از مظلوم، آرمان بزرگ اسلام و انقلاب است از این‌رو هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل زنیم گفت : دشمن اصلی مسلمانان، اسرائیل بوده و فلسطین خط مقاومت مسلمانان است و این تظاهرات یک نوع حمایت از مقاومت مردم فلسطین است.

احمدی مسئول کانون آستان قدس رضوی شهرستان ساری هم می‌گوید: مردم روزه دار منطقه با شوق وصف ناپذیر به رغم هوای گرم و شرجی در راهپیمایی حضور پیدا کردند تا انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می‌دهند و خوشبختانه سال به سال حضور جمعیت باشکوه‌تر می‌شود تا دنیا بدانید ملت ایران، علیه ظلم و ظالم ایستادگی خواهد کرد.

دکتر خورشیدی مدیر درمان استان مازندران هم با حضور در این راهپیمایی با اشاره به جنگ افروزی ها و فتنه گری های استکبار جهانی تصریح کرد: راه اندازی جنگ‌های نیابتی در کشورهایی چون سوریه و یمن و با کشتن بیش از ۵۰۰ هزار نفر به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و آن‌وقت دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی گفت: دشمن امروز به بدترین شکل ممکن با فشارهای اقتصادی، معیشت مردم را نشانه گرفته و ما هم منکر مشکلات نبوده و امیدواریم با پیگیری‌های مقام معظم رهبری این وضعیت بهبود یابد.

امروز همه آمدند تا با بهره‌گیری و بهره‌مندی از فرمایشات رهبری و در راستای عمل به فرمایشات امام راحل در دفاع از مظلوم، بیداری ، اتحاد و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و اعلام کنند که روز قدس ، تجلی حضور آگاهانه مردم و اتحاد مسلمانان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false