×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر کاردگر ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به همراه تعدادی از مدیران این شرکت بیمه گر به مشهدالرضا(ع) رفت تا ضمن دیدار کاری با همکاران ومدیران شعبه بیمه دانا در دومین شهر اقتصادی کشور ، مکانیسم های هوشمندانه بازاریابی و کشف فضاهای جدید همکاری را به بحث و بررسی بگذارد.

دکتر کاردگر در این سفر سه روزه به چند شهرک صنعتی در مشهد رفت و با فعالان اقتصادی و کارخانه داران بزرگ نشست و درخصوص معرفی طرح های ویژه بیمه دانا برای فعالان اقتصادی و راه های جلب همکاری و انعقاد قرارداد مذاکره کرد.

مدیرعامل بیمه دانا که صنعت بیمه کشور را به خوبی می شناسد ، در این خصوص صاحب نظر و تئوریسین است و راه های توسعه این صنعت را می داند ، با این سفر نشان داد که طرح های ظریف و برنامه های هوشمندانه ای برای ارتقای جایگاه بیمه دانا در ذهن دارد و سفر به کلانشهر اقتصادی شرق کشور را می توان فتح بابی برای عملیاتی کردن این برنامه ها تلقی کرد.

وی که یکی از مدیران جهادی و میدانی است با طرح هوشمندانه “مهر دانا” شرکت بیمه دانا را چند گام به جلو برد و این حقیقت را به بازار بیمه و مشتریان این نوع خدمات ثابت کرد که بیمه دانا ، شرکتی بیمه گر است که تنها به سود خود نمی اندیشد بلکه رضایت و انتفاع بیمه گذار را هدف اصلی خود می داند.

حضور دکتر کاردگر به خراسان رضوی با توجه به جایگاه مرکز این استان در اقتصاد کشور برای بیمه دانا ، ره آورد بسیاری خواهد داشت و عملکرد وی در گذشته نیز نشان داد پرزنت بیمه توسط دکتر کاردگر ، برکات و خیرات فراوانی هم برای بیمه گذاران و هم برای شرکت بیمه دانا به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه دانا ، ضمن گفتگو با کارکنان و همکاران شعبه آبکوه و آزادی ، با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی فراوان استان خراسان رضوی ، خواهان بهره‌گیری و تقویت تلاش‌ها برای افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق انعقاد قراردادهای بیمه‌ای و افزایش تعاملات و همکاری‌های فی مابین با بیمه‌گذاران و صاحبان کانون‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این استان شد.

وی همچنین در گفتگو با همکاران این دو شعبه بر افزایش همکاری‌ها و تعاملات برای استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای استان تاکید کرد./ مجیدعرب فیروزجایی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false