×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند حرفه ای کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان یک نهاد مذهبی از یکی از شهروندان دو میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال کلاهبردار ی کرده بودند،خبر داد .

سرهنگ”محمد زمان شالیکار” فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس ، در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر این که افرادی با معرفی خود به عنوان عضو یکی از نهادهای مذهبی کشوری از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد،افزود: از آنجایی که متهمان با تشکیل یک باند سه نفره با شناسایی افراد مذهبی و متمول با کسلب اعتماد آنان به بهانه مشارکت آنان در ساخت و ساز اماکن مذهبی با گرفتن مبالغ مورد نظر و واریز آن به حسابی جعلی از محل متواری می شدند ، ماموران اقدامات گسترده ای رابرای شناسایی و دستگیری این متهمان آغاز کردند .

سرهنگ شالیکار خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند،متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کنند .

وی در ادامه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از یکی از شهروندان به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند .

شالیکار همچنین اظهار داشت:متهمان که پس از کلاهبرداری از این شهروند وجه آن را به حسابی جعلی واریز کرده بودند،با یک گردش مالی پیچیده آن را از حساب خود خارج کرده و با خاموش کردن گوشی های تلفن همراه خود از محل متواری شده بودند.

به گفته فرمانده انتظامی محمود آباد، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای کشف سایر کلاهبرداری های انجام شده از شهروندان توسط این افراد ادامه دارد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false