×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران خواستار پیگیری‌های ویژه در خصوص حمایت و حضور شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران شد و افزود: طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس ، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم.

وی افزود: مسئولان شهرداری باید به رشت و گرگان بروند و از مسئولان شهرداری و شورای شهر آنجا که با قدرت تمام در حال ساخت موزه دفاع مقدس استان خودشان هستند ، کار یاد بگیرند زیرا از جلسات پوچ ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدم و ظاهراً همه کارها در خط شوخی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما در استان فرمانده میدانی و تمام کننده نداریم خواستار پیگیری موضوع از سوی استاندار شد و کمبود اعتبارات را بلای جان موزه دفاع مقدس دانست و گفت: پاسداشت شهدای مازندران نیازمند توجه دولتمردان است.

سردار ملکی با اشاره به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولان در خصوص جذب اعتبارات کافی برای تکمیل این پروژه استانی، خواستار حمایت، توجه و نگاه ویژه در این راستا شد.

ساخت مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران از ۱۲ سال قبل آغاز شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false