×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: اوایل انقلاب تلاش کشور در راستای تربیت نیروهای متدین و انقلابی بود که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش و پرورش نقش مهمی داشتند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی ما است، گفت: تربیت انسان‌های مومن و انقلابی باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

وی افزود: اولویت اصلی در آموزش و پرورش تربیت نسل آینده بوده که باید به تمام نکات توجه کرد و واقعیت‌های انقلاب و نظام را صادقانه بیان کنیم و بحث روشنگری را جدی بگیریم تا جریانات مختلف نظام به اهداف خود دست نیابند.

حسین زادگان بیان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی در عرصه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و اجرای طرح امین و دیگر برنامه‌های فرهنگی را با جدیت دنبال کنیم تا دانش آمورانی انقلابی و مومن را تحویل جامعه دهیم که از ظرفیت خیران نیز می‌توانیم بهره گیریم.

استاندار مازندران گفت: تولید محتوا و جذابیت‌ها را جدی بگیریم تا اثربخشی افزایش یابد و با توجه به اهمیت تربیت نسل آینده اعلام آمادگی می‌کنیم تا علی رغم تحریم واوضاع کرونایی تمام امکانات را در اختیار آموزش و پرورش در اجرای طرح امین قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در زمینه اجرای این طرح به تناسب شهرستان، مدارس چه میزان بودجه اختصاص یابد موارد و مشکلات را بررسی کنیم تا به درستی اجرا شود.

استاندار مازندران گفت: در زمینه مشکلات درمانگاه فرهنگیان و مراکز فرهنگی با تشکیل کارگروه مشکلات بررسی شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false