×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی شهرستان ساری، با حضور دکتر امام زاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران ، سید عباس حسینی نژاد مسئول آستان قدس رضوی شهرستان ساری ، رضایی فرماندار ساری ، رئیس کمیته امداد مرکز استان ، مدیران استانی و شهرستان دو واحد مسکونی در روستای خارکش ساری افتتاح و به بهره برداری رسیده و تحویل دو خانواده محروم شده است.

براساس این گزارش این دو واحد طی مدت ۲۰ ماهه و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد سیصد و نود میلیون ریالی ساخته شده، که این کار خیرخواهانه با هزینه مشترک دفترآستان قدس رضوی شهرستان ساری و خادمیاران خیر ساروی پرداخت شده است.

به گزارش واحدخبری دفترآستان قدس شهرستان ساری، در این مراسم سید عباس حسینی نژاد مسئول آستان قدس رضوی شهرستان ساری ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ماه رجب و ولادت امیرالمومنین با بیان این مطلب که این دو واحد مسکونی در راستای تصمیم گیری مسئولین استانی آستان قدس و کمیته امداد برای کمک به افراد نیازمند آسیب دیده در پی سیل و طوفان دو سال قبل که قرار بود در شهرهای سیمرغ و جویبار ، ساری و میاندرود تعدادی مسکن ساخته شود می باشد افزود : ۱۱۹ میلیون تومان از مخارج ساخت این دو واحد توسط خادمیاران خیر دفتر آستان قدس رضوی ساری پرداخت شده، که بقیه مخارج با کمک ادارات و ارگانها و نهاد و سازمانهای استان و شهرستان تامین شده است.


در ادامه این مراسم محمداسماعیل امام زاده مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان مازندران ضمن بیان این مطلب که آستان قدس رضوی شهرستان ساری پیشرو در کمک به محرومین می باشد گفت:طی دوسال اخیرحدود هزارمیلیارد ریال صرف کمک به محرومین استان مازندران شده که می توان به بازسازی و تحویل ۷۰ واحد مسکونی در بهمن ماه امسال اشاره کرد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران با بیان اینکه یکی از صفات امام رضا(ع) خدمت به مردم و محرومین بوده است افزود: خادمیاران داوطلبانه به عشق جلب رضایت امام رضا(ع) در بخش محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
وی افزود: مبلغ ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان پول نیز برای محرومین هزینه شده است که این مبلغ توسط خادمیاران استان جمع آوری شده است.
در انتهای این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از خادمیاران خیر تشکر و قدردانی بعمل آمد و دو واحد مسکونی افتتاح و تحویل دو خانواده نیازمند شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false