×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در نشست نحوه ساخت و بهره برداری از این شهرک در فرماندار ی رامسر گفت که با رایزنی و پی گیری های پیوسته مجوز تاسیس این شهرک از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران عنوان کرد: با بررسی های به عمل آمده و مطالعات انجام شده پی برده شد که ایجاد شهرک صنعتی با توجه به حضور گردشگران خارجی و داخلی در رامسر به واسطه برخورداری از طبیعتی سرسبز و چشم نواز نظیر جنگل، دریا، آثار تاریخی و نیز آب و هوای دل انگیز می تواند بیشترین سازگاری را با محیط زیست منطقه داشته باشد و به همین دلیل ه برای این شهرستان مجوز شهرک تخصصی صنایع دستی و گردشگری اخذ شد.

موسوی اظهار داشت :قرار است این شهرک در زمینی به گستره حدود ۲۲ هکتار در منطقه شهری “گاو رمک ” رامسر ایجاد شود و طبیعتا واحدهایی که باید در این شهرک گنجانده شده و فعالیت داشته باشند نوع طراحی آنها به شیوه زنجیره ای و محصولاتی که تولید می کنند بیشتر در حوزه گردشگری و صنایع دستی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران توضیح داد : به عنوان نمونه برخی از واحدهایی که در این شهرک مستقر می شوند در زمینه تولید محصولات مورد نیاز در حوزه گردشگری بوم گردی فعالیت خواهند کرد و یا برخی دیگر در زمینه طراحی ساخت خانه های به سبک معماری سنتی خدمات ارائه می دهند.

موسوی تاکید کرد : تمام تلاش ها این است تا بتوان از مشارکت های مردمی و نیز سرمایه گذارای بخش خصوصی که اهلیت لازم را داشته باشند در این شهرک استفاده کرد، ضمن آنکه شرکت توسعه عمران رامسر نیز برای فعالیت در این شهرک از خود اقبال خوبی نشان داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعلام حمایت استاندار مازندران مبنی بر فراهم سازی زیرساخت ها و رفع مشکلات احتمالی فراروی اجرای این طرح، امسال کلنگ فعالیت شهرک صنایع دستی و گردشگری در رامسر به زمین زده شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false