×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ بهرام سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در مراسم معرفی بیست و سومین استاندار مازندران در ساری افزود: در انتخاب آقای حسین زادگان به عنوان نماینده عالی دولت در مازندران، ملاحظات و معیارهایی از سوی دولت و وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفته است که در وجود ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه مسرت و خوشحالی همه استان مازندران از انتخاب استاندار بومی موج می زند و در گوشه و کنار شهرها نیز این خوشحالی از انتصاب استاندار بومی بروز پیدا کرده است، ادامه داد: تنوع تجربی مدیریت در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و همچنین طی شدن پلکانی ترقی حسین زادگان از رده کارشناسی ، شایستگی ایشان را دو چندان کرده است.

وی روابط حسنه با نمایندگان در مجلس، نقش حمایتی نماینده ولی فقیه در استان و پشتوانه سیاسی احزاب از دیگر ویژگی های استاندار مازندران به عنوان نماینده عالی دولت برشمرد.

سرمست با اشاره به اینکه این فرصت تاریخی برای جبران عقب ماندگی استان است، افزود:برای من به عنوان یک شخص سیاسی از عقب ماندگی مازندران با همه ظرفیت ها تعجب می کنم، به همین خاطر باید برنامه توسعه استان را با شکل گیری اتاق فکر و بکارگیری سرمایه های بخش خصوصی و نخبگان برای توسعه گردشگری، کشاورزی و توسعه حمل و نقل استفاده شود.
سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: همه طیف های سیاسی و نخبگان مازندران که سرمایه عظیم انسانی هستند باید کمک کار استاندار جدید باشند.
سرمست گفت: با توجه به وجود تجربه اجرایی و پشتوانه رضایت مردم، استاندار جدید باید برای توسعه متوازن استان مازندران الگوی توسعه جدید ترسیم کند.
احمد حسین زادگان به طور رسمی به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شد.
آیین معارفه حسین زادگان با حضور وزیر راه و شهرسازی که خود پیش از این استاندار مازندران بود و همچنین سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ساری و تمامی اعضای شورای اداری استان به همراه خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.

محمد اسلامی آذر ماه پارسال به عنوان استاندار مازندران کارش را شروع کرد و آبان ماه امسال با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سکان وزارت راه و شهرسازی را در دست گرفت.

هیات دولت هفته گذشته بنا بر پیشنهاد وزیر کشور احمد حسین زادگان را به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران منصوب کرد.

حسین زادگان پیش از انتصاب به عنوان استاندار، سرپرست استانداری مازندران را با حفظ سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بر عهده داشت.

وی همچنین سابقه فرمانداری ساری در دولت تدبیر و امید و فرماندار مرکز مازندران و نوشهر در دولت اصلاحات را در کارنامه اش دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false