×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان استاندار مازندران اظهار کرد: ظرفیت بسیاری خوبی در بدنه دولت برای حمایت از توسعه مازندران وجود دارد و باید تلاش کنیم که از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: علت اینکه نتوانستیم از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کنیم همین عدم همگرایی بوده که مهندس اسلامی بخشی از این راه را هموار کرد و بنده نیز تلاش می‌کنم که این راه را ادامه بدهم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری مناسبی توسط مهندس اسلامی انجام شده، ایجاد بنیاد توسعه و تشکیل اتاق فکر نخبگان اقدام عملیاتی درستی بود که بر اساس اسناد بالادستی شکل گرفته است.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه اختلافات و واگرایی در بین مردم نیست، افزود: این واگرایی در بین مسؤولان وجود دارد، تعصبات بیش از حد صنفی و بخشی شاید زمینه‌ ایجاد این واگرایی شده است.

وی یادآور شد: اگر از ظرفیت همدیگر استفاده کنیم و نسبت به شرح وظایف خودمان اطلاع داشته باشیم، بسیاری از مشکلات استان حل و فصل می‌شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: نمایندگان استان مازندران عضو مؤثر در کمیسیون‌های مجلس هستند، اگر از آسیب‌شناسی درستی برای توسعه استان بهره ببریم، در توسعه دچار چالش نمی‌شویم.

حسین‌زادگان یادآور شد: از ظرفیت مازندرانی‌های مقیم تهران هم باید استفاده کنیم و این موضوع هم در برنامه کاری ما قرار دارد.

وی ادامه داد: مسائل استان را به تناسب کمیسیون‌های مرتبط با همکاری نمایندگان باید پیگیری کنیم، آقایان شاعری و نیازآذری در کمیسیون کشاورزی صاحب نقش اساسی هستند، نقش لابی و ارتباط برای پیگیری امور غیرقابل انکار است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سطح نارضایتی مردم پایین آمده، افزود: ممکن است برخی از مشکلات کم‌کاری‌های مدیران بوده؛ تبعیض و بی‌عدالتی مردم را آزار می‌دهد؛ اگر واقعاً با دوندگی و میدانی کار کنیم، مردم پای کار می‌آیند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.

وی با اعلام اینکه در حوزه تدبیر و تلاش اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی در استان داریم، گفت: به لحاظ زیرساختی قابلیت‌های مناسبی داریم، استان مرزی هستیم ولی نتوانستیم از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم، اعتقاد ما این است که بخش خصوصی ما صادر کند، موانع را باید برداریم ولی ظرفیت‌های بخش خصوصی را به خوبی افزایش دهیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اقتصاد صادرات‌محور در برنامه کاری قرار دارد، گفت: توجه بازرگانی خارجی مورد توجه است و کارگروه رفع موانع تولید باید راه‌اندازی شود، تملک بانک‌ها در استان باید کاهش یابد، با تدبیر اقتصادی از ظرفیت بالای گردشگری به‌خوبی استفاده می‌کنیم.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: توسعه استان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان و نخبگان عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث اعتدال سیاسی مردم به دولت تدبیر و امید رأی دادند، این موضوع را همه باید بپذیرند، مشی دولت اعتدالی است و باید از ظرفیت همه جریانات معتدل سیاسی استفاده کنند؛ جریانات معتدل می‌توانند در بدنه مدیریتی استان حضور داشته باشند، از ظرفیت رسانه‌ها نیز باید به‌خوبی استفاده کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از همه تشکل‌ها و احزاب در موضوع توسعه استان مازندران باید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها اجرایی یک برنامه ۱۰۰ روزه فوق‌العاده را ارائه کنند، بازدیدهای سرزده در استان به‌صورت جدی در دستور کار است، ادارات کل نیز همین روند را نسبت به زیرمجموعه اجرا کنند؛ ارتباط با رسانه‌ها باید جدی گرفته شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه هیچ مدیری به‌خاطر انتقادها حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: مگر اینکه موضوع توهین باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false