false
به گزارش رخداد شمال؛ حمزه آقاپورکاظمی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران از ارائه خدمات دامپزشکی در ایام تعطیلات عزاداری شهادت قائد امت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( قدس سره ) خبر داد و گفت:اکیپ های طرح تشدید نظارت بهداشتی با برقراری کشیک های ویژه فعال و اقدامات قرنطینه در حوزه حمل و نقل، واردات و صادرات جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع دایر می باشد.
وی اظهار داشت: با توجه به دستور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و با هماهنگی استانداری مازندران در شرایط حساس کنونی فعالیت کلیه ادارات کل دامپزشکی در سطح ستاد و شهرستان در راستای ارائه خدمات قرنطینه حوزه حمل و نقل، واردات و صادرات دایر می باشد.
مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: با توجه به تعطیلی چند روزه و ایام ماه مبارک رمضان کشیک های طرح تشدید نظارت بهداشتی همچون روزهای گذشته ادامه خواهد داشت و اکیپ های ثایت و سیار دامپزشکی به نظارت خود در مراکز تولیدی، نگهداری و عرضه با قوت ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(قدس سره) در خصوص رضایتمندی مردم و لزوم تلاش مضاعف مسئولین در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد: همکاران ما در دامپزشکی مازندران پای کار سلامت مردم هستند و اجازه سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو را نخواهند داد تا با رعایت زنجیره بهداشتی تولیدو عرضه امنیت غذایی پایدار در استان حفظ و سلامت سفره غذایی مردم تضمین گردد.
false
true
true
true





































