false
به گزارش رخداد شمال؛ همایش گلریزان ویژه حمایت از نیازمندان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی جعفری امام جمعه شهرستان محمودآباد،با همراهی حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،سرکار خانم غلامپور رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستانی و جمعی از خیرین نیکاندیش، به همت ،خانه مهدی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی جعفری امام جمعه شهرستان محمودآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگاران ضمن تبریک ایام پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حضور خیرین را در این محفل نورانی اقدامی ارزشمند و ذخیرهای معنوی دانست و اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم»، و این وعده الهی نشاندهنده عظمت جایگاه کسانی است که با جان و مال خود در مسیر اعتلای اسلام و خدمت به جامعه اسلامی گام برمیدارند.
وی با قدردانی از روحیه نوعدوستی مردم محموآباد افزود: مایه مباهات است که در شهر عزیز و پرافتخار ما، خیرینی حضور دارند که قلبشان برای رفع مشکلات نیازمندان میتپد و با نگاه مؤمنانه در مسیر ارتقای زندگی خانوادههای کمبرخوردار تلاش میکنند.
حجتالاسلام جعفری با اشاره به ظرفیتهای ارزشی و معنوی شهر، خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و سایر افتخارآفرینان را سرمایههای اجتماعی دانست و تأکید کرد: باید به داشتههای اعتقادی خود افتخار کنیم و قرآن کریم را به عنوان کتاب هدایت و زندگی، سرلوحه امور قرار دهیم؛ چرا که آرامش حقیقی در پرتو عمل به آموزههای الهی حاصل میشود.
وی همچنین با اشاره به ویژگیهای مؤمنان در قرآن کریم، مجاهدت در راه خدا و ایستادگی در برابر ملامتها را از شاخصههای اهل ایمان برشمرد و خاطر نشان کرد: حضور در چنین محافلی، جلوهای از ایمان و پایبندی به آرمانهای دینی و انقلابی است.
امام جمعه محمودآباد، با تأکید بر محبت و تمسک به ولایت اهلبیت(ع)، ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال به برکت این اقدامات خیرخواهانه، سلامت، برکت و توفیق خدمت در مسیر اسلام و انقلاب را نصیب همگان فرماید.
این همایش با مشارکت گسترده خیرین برگزار شد و مبالغ و تعهدات قابل توجهی برای حمایت از خانوادههای نیازمند تحت خانه مهدی جمعآوری شد.
false
true
true
true





































