×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد ؛ محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در پیامی به دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی ، آغاز این طرح را از امروز (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) در مناطق تحت حاکمیت بندرامیرآباد اعلام کرد.

متن پیام محمدتقی انزان پور به این شرح است:

کشور عزیزمان ایران ، از جذابیت های بصری ، تاریخی و تفریحی بالایی برخوردار است تا جایی که ایام نوروز فرصت مغتنمی را برای هموطنان ایجاد کرده تا به سواحل زیبای دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب کشور روانه شوند و با فراغ بال ، اوقات مفرّحی را سپری کنند.

بدون تردید آنچه که در این میان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست ، امنیت جان کسانی است که در این ایام به مسافرت می روند ، سازمان بنادر ودریانوردی نیز همانند دستگاههای دیگر متولی امر تسهیل سفرهای نوروزی ، تلاش وافری را در این زمینه انجام می دهد تا شهد شیرین سفر به دل و جان هموطنانمان بنشیند.

اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد نیز با توجه به مأموریت محوله از سوی سازمان متبوع خود جهت تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۲ در مناطق تحت حاکمیت ، برنامه ریزی های دقیق و مدونی همچون تشکیل کارگروه طرح سفرهای دریایی ویژه نوروز ، انعقاد تفاهم نامه با شرکت های فعال قایقرانی منطقه ، برگزاری جلسه هماهنگی با سازمان هواشناسی و همیاران ناجی و اجرای مانور “جستجو و نجات دریایی ، اطفاء حریق و مقابله با آلودگی در دریا” را از هفته های گذشته انجام داده تا این مهم به نحو مطلوبی در این مناطق اجرا شود.

اینجانب ، با استعانت از خداوند متعال و با مدد گرفتن از ائمه اطهار (ع) ، امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ را آغاز رسمی اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ در بندرامیرآباد اعلام می کنم و برای تمام دست اندرکاران این طرح مهم و انسان دوستانه آرزوی موفقیت دارم.

 

محمدتقی انزان‌پور

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false