×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، شهرداران ساری عادت کرده اند در روزهای آخرسال دست به زخمی کردن منطقه ای از شهر زده و با ایجاد ترافیک عمدی و خودنمایی زورکی جلوی چشم عابران و راکبان ، خودشان را به تصویر بکشند.

این رویه نادرست متاسفانه در ساری به معضلی تبدیل شده و شهرداران مرکز استان از روی دست هم می نویسند و پروژه های اسفندی را کلید می زنند.

شهردار سابق ساری در اسفندماه سال گذشته با احداث دوربرگردان در بلوار امام رضا(ع) و ایجاد ترافیک های طولانی در آن هنگام خواست به شهروندان بفهماند که شهرداری فعال و سرزنده است درحالیکه اجرای این پروژه در ایام پیک ترافیک نه تنها رضایت ساروی ها را بدنبال نداشت بلکه موجبات نارضایتی را فراهم کرده بود.

شهردار جدید هم که مدت کوتاهی است بر صندلی عمارت جلوس کرده نیز از روی دست هم قطارش نوشته و با زخمی کردن بلوار داراب در روزهای نرسیده به نوروز ، جو فعال بودن را به شهروندان تحمیل و این مسیر را به خرابه ای تبدیل کرده است.

در این عملیات عمرانی که “روان سازی بلوار داراب” نام دارد و تعریض خیابان مدنظر است ، تمام فضای سبز موجود فنا شده و خبری از سرسبزی گذشته این بلوار نیست.

از ترافیک کلافه کننده این روزهای داراب بگذریم ، از بین بردن درختان وسط خیابان را نمی شود نادیده گرفت. البته امید داریم درختچه های مذکور به مکانی دیگر منتقل و به منزلگاه خود بازگردند و داراب حیات دوباره خویش را بدست آورد.

ناگفته نماند این روزها هفته منابع طبیعی را پشت سر می گذاریم و درختکاری رونق دارد و شاید متولیان شهری به این موضوع فکر کرده اند با خراب کردن بلوار مذکور ، مانور درختکاری را در این منطقه تمرین کنند.

به هر حال اجرای پروژه های عمرانی کاری پسندیده و نیکوست اما اجرای طرح ها مقتضیات خویش را داشته و اجرای نمایشی شان دردی از مدیریت شهری دوا نمی کند.

امیدواریم شهردار ساری و عوامل اجرایی عمارت ، به جای اجرای پروژه سطحی و نمایشی ، چاره ای برای پروژه های بر زمین مانده ساری ازجمله: پروژه پل تا پل ، کارخانه زباله سوز ، لایروبی تجن ، فاز دوم پارک ملل ، بلوار شمشیربند ، پارکینک طبقاتی ، مبلمان شهری در گاردجنگل و احداث شهربازی بیاندیشند و از اجرای طرح های سطحی خودداری و پروژه عوام فریبی را کنار بگذارند.

حسین احمدی کارشناس رسانه

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false