×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مراسم بزرگداشت مقام شامخ فرمانده دلها و سردار میدان های بزرگ و خطیر جانفشانی و از خودگذشتگی در مسیر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حریم آل الله ( علیهم السلام ) ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلاء ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار مازندران ، مدیران استانی و شهرستانی ، حسینی نژاد مسئول کانون مرکزی آستان قدس شهرستان ساری و مسئولین و مردم شهیدپرور مازندران برگزار شد. ‎

سید عباس حسینی نژاد مسئول کانون مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان ساری در حاشیه این مراسم با بیان این مطلب که سردار سلیمانی در جهان یک اسطوره بود گفت : لزوم پایبندی به گفتمان مقاومت ، لزوم جنگیدن با دشمن در خارج از مرزها و لزوم تهاجم به منافع و پایگاه‌های دشمن در منطقه از عواملی هستند که تضعیف دشمن را اثبات کرده است.

وی ادامه داد: در آینده انتقام سختی را  عوام تروریست شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در انتظار دارند و اگر به این عامل جنایتکارانه پاسخ داده نشود در واقع دشمن گستاخ‌تر خواهد شد.

مسئول کانون مرکزی آستان قدس رضوی مرکز استان مازندران گفت: از شروع انقلاب اسلامی جوان‌های انقلابی ما فهمیده بودند که حضور سفارت آمریکا در کشور شروع خباثت و فتنه‌ها بوده است چراکه امروزه همین امر در عراق تکرار شد.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس ملت ایران و عراق را یکپارچه کرده است ، افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث شد تا جبهه مقاومت در عراق ، سوریه و لبنان بر سر استکبار متحد شوند و اجماع فکری ، احساسی و عقلانی جامعه به سمتی رود که بتوانیم بیشتر به استقلال اقتصادی و سیاسی پافشاری کنیم چراکه پیشروی همه جامعه به سمت مقاومت بوده است.

مسئول کانون مرکزی آستان قدس رضوی مرکز استان مازندران گفت: سردار سلیمانی متعلق به یک ملت خاص نبوده بلکه متعلق به کل جهان اسلام است ، و زمانی که رسانه‌ها خبر شهادت سردار سلیمانی را منعکس کردند دل شیعیان برای شهادت این سردار بزرگ می تپید.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی به مثابه معامله‌ای با خدا بود که صورت گرفت ، بنابراین ایشان از ۴۰ سال گذشته تاکنون مقاومت خود را در برابر زورگویان عالم نشان داده است چراکه در راه خدا جنگید و با این نگاه محبوب دل‌ها شد و شهادت ایشان برای مردم و برای خدا بود که این امر اخلاص آن سردار را در بین مردم و جامعه ماندگار کرده است.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه نتیجه این اقدام تروریستی وحدت درونی ما را افزایش داده است ، اظهار داشت : ترور سردار سلیمانی باعث شد این نظام اسلامی ، دینی و انقلابی را احیا کنیم چراکه خون شهید به مانند آب زلالی است که هیچ وقت پایمال نخواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false